miercuri, 7 aprilie 2010

Iubeste-ma astazi. Maine nu.


Nu vreau sa ma gasesti in fiecare zi. Nu imi doresc prezenta ta continua si nu tanjesc dupa sarutul tau in fiecare dimineata. Mai bine sa imi astepti aparitia, sa nu stii cand voi veni, sa-ti insel asteptarile si sa ma intorc apoi dorita. Lasa-ma sa iti privesc chipul ce iti tradeaza nesiguranta plecarii si emotia revederii. Nu gresi prin a-mi oferi si nu te grabi sa imi ceri totul. Vreau sa vii astazi, sa ma iubesti, sa imi bulversezi sufletul, sa imi intuneci ratiunea. Maine nu voi fi insa decat acel negustor de iluzii caruia i-ai platit din nou pretul cel mai mare. Maine nu ma iubi, dar asteapta-ma ca si cum nimic nu ar fi mai firesc.

E iubire imprevizibila, navalnica, salbatica pe care o cauti in nestire doar sa ii mai traiesti inca o data nebunia, dorinta, fascinatia si profunzimea iesita din tipare. Sa te pierzi in grandoarea sa si sa cazi in marele ei abis , sa nu mai stii cat e ceasul, unde trebuie sa mergi sau unde sa ajungi. E iubire dependenta, e nenorocire dulce-amara, e dureroasa pasiune, e un drum pe care intotdeauna alegi sa te intorci spasit.

Iubeste-ma astazi…maine nu.

Un comentariu: