vineri, 22 ianuarie 2010

Mic tratat de dor


E timpul sesiunii…Se simte agitatia, se aud paginile cartilor rasfoite, se vad chipuri ingrijorate. Miroase a cafea proaspat facuta. E aproape mijlocul noptii...
Si ca fiecare student, in aceste vremuri, gandul imi este acasa. Mi-e dor de tine, de voi, de ei. Mi-e dor de ea, mama, de chipul ei ce se insenineaza de fiecare data cand ne reintalnim. Mi-e dor de mirosul prajiturii mele preferate. Mi-e dor de cafeaua de dimineata bauta cu Gya mereu in locul nostru preferat. Mi-e dor de ele,prietenele dragi mie. Mi-e dor de tine sa imi mangai parul. Mi-e dor de serile din oras transformate de multe ori in nopti,uneori chiar dimineti. Mi-e dor de voi, de toti. Astept trenul sa ma duca spre vacanta.
Gata! Hai inapoi la invatat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu